BTS 2018年トップソーシャルアーティスト賞受賞スピーチ 日本語訳 - BBMAs

BTS Wins Top Social Artist @ 2018 Billboards Music Awards [1080 HD] - YouTube

 

「RM:  2年連続でこのかけがえのない賞を下さったビルボードミュージックアワードに感謝します。今回、僕達にとって “ソーシャル” が本当に意味するものについて考える機会を得ました。ファンの方々が僕達の音楽が皆さんの人生を変えたと言って下さりますよね。そして今、僕達の言葉はあなた達のおかげで影響力を持つのだと実感しています。そして向こうにいるアーミー達!あなた達が僕達を前進させ、努力し続けさせてくれるんです!

JIMIN:  この賞は本当に皆さんが受賞したものです。心から感謝していますし愛しています。」


“RM:  Thank you so much Billboard Music Awards for this precious award two years in a row.  This time, we had a chance to think about what social really means for us, and some of our fans told us that our music really changed their lives.  And now, we realize that our words truly carry weight thanks to you guys, and ARMYs out there!  You guys keep us going and keep us striving!

JIMIN:  이 상은 정말 여러분이 것이다.  진심으로 감사하고 사랑한다.”